Školní rok
2024 / 2025
Vyučující
Bc. Tomáš Fišar
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Kabinet fyziky
Výuka (2× týdně)
Pondělí 9:55 - 10:40 (3. hodina)
Pátek 9:55 - 10:40 (3. hodina)
Učebna fyziky
Aktuality (rychlý rozcestník - klikni a si tam)
Příprava na výuku
K výuce
Písemné zkoušení
Dobrovolné domácí úkoly
Rozšíření
Konzultace pro žáky
Učebna fyziky
Dobrovolná hodina, na kterou se lze individuálně domluvit v případě potřeby.
Žáci přijdou na hodinu vždy s konkrétním problémem, například: nerozumím této části; nevím jak začít s tímto příkladem; v této části příkladu nevím jak pokračovat; nevím proč tohle platí; nerozpoznám jestli se jedná o ...
Hodina je vhodná pro žáky, kteří:
- dlouhodobě chyběl
- pravidelně chybí
- chyběli na úvodních hodinách nového tématu
- se domnívají, že aktuální látce nerozumí
- se domnívají, že mají nedostatky v dříve probrané látce
- mají zájem projít rozšířené učivo
Konzultační hodiny
- Pondělí 7:00 – 7:45
- Čtvrtek 7:00 - 7:45
- Pátek 14:30 – 15:15
Konzultace pro rodiče
Pokud máte zájem o konzultaci napište emailem konkrétní konzultační hodinu, kterou byste chtěli využít a případně také, co byste potřebovali konzultovat, abych připravil potřebné podklady. V případě, že předem nenapíšete emailem, je možné, že nebudu k dispozici.
Konzultační hodiny
- Středa 7:00 – 7:45
- Úterý 14:30 – 15:15
- Pátek 14:30 – 15:15
Průběžná klasifikace
Písemné zkoušení – váha 10
Ústní zkoušení – váha 10
Laboratorní práce – váha 7
Výstup – váha 7
Projekt – váha 7
Domácí písemné práce - váha 7
Dobrovolný domácí úkol – váha 5
Aktivita ve výuce – váha 3
Dobrovolné domácí úkoly
Domácí úkoly z fyziky jsou zcela dobrovolné, aby si každý žák mohl vybrat, zda svůj volný čas stráví fyzikou, protože ho baví, chce ji více porozumět nebo si jen vylepšit známku. Některé úkoly se budou následně prezentovat na výuce, ale je možné je vypracovat a donést i později.
Obsahem dobrovolných domácích úkolů může být:
- Vysvětlení nějakého experimentu, který proběhl při výuce
- Provedení domácího experimentu, jeho popis a případné vysvětlení
- Navržení experimentu, který potvrdí nebo vyvrátí nějakou hypotézu
- Vymyšlení nějakého zařízení
- Vymyšlení nějaké úlohy
- Vytvoření nějakého přístroje
- Pozorování a popis nějakého děje
Mobily ve výuce
Dohodnutá pravidla
- používání mobilních zařízení ve výuce fyziky je pro rozvoj žáků, aby se naučili řešit také studijní problémy pomocí digitální technologie
- pokud žák potřebuje použít mobilní zařízení, tak jak je dohodnuto, nehlásí to vyučujícímu, prostě ho použije
- jako vyučující při výkladu nepoznám, zda žák využívá mobilní zařízení smysluplně, stejně tak ale nepoznám, zda si do sešitu píše zápis, a nebo kreslí něco úplně mimo, přidává to zodpovědnost žákům
- pokud příliš mnoho žáků bude této možnosti zneužívat, používání mobilních zařízení zrušíme
- pokud budeme používat mobilní zařízení celá třída pro stejný účel, vyučující poskytne žákům datovou síť
Žáci během výuky fyziky mohou používat svá mobilní zařízení v následujícím smyslu:
- při výkladu se objeví něco, co neznají, čím si nejsou jistí a nechtějí se zeptat před celou třídou, pak si to mohou najít na internetu
- při výkladu se objeví něco rozšířeného navíc, o čem by se rádi dozvěděli víc, pak si k tomu mohou najít další informace na internetu
- při samostatné práci (mimo písemné práce) jim schází některá informace, pak si to mohou najít na internetu
- při práci celé třídy s využitím mobilního zařízení (je na každém žákovi, zda použije své mobilní zařízení, v případě, že se aktivity nebude účastnit, nebude v aktivitě nijak hodnocen)
Použití mobilního zařízení není vhodné v následujícím smyslu:
- žák má během aktivity něco vymyslet nebo odvodit (ne vyhledat, tudíž při hledání na internetu aktivita ztrácí význam)
- samostatná písemná práce, při které není nutné použít mobilní zařízení (při takových písemných pracích je možné používat kalkulátor, ale ne na mobilním zařízení)
- žák má zadanou práci nebo aktivitu ve výuce splněnou (v takovém případě jsme domluveni, že jsou k dispozici další úlohy, buď na procvičení nebo k rozšíření učiva)
- používání pro mobilní hry, sociální média a jiné aplikace nebo stránky nesouvisející s výukou jsou považovány za porušení, mobily ve výuce k tomu nejsou určeny
Výstup
Jedná se o alternativu ústního zkoušení. V hodině je maximálně deseti minutový úsek, kdy dvojice provede shrnutí pro třídu toho, co jsme probrali za předešlý týden, předešlou hodinu nebo shrnou důležité poznatky z předchozího tématu. Pokud je to vhodné a dvojice má zájem, může provést také experiment (zopakovat některý z provedených a nebo vymyslet vlastní), který souvisí s probranou látkou. Čas na přípravu je minimálně jeden týden. Výstup musí být uspořádaný a týmový. Obsah i použitý experiment můžete konzultovat s vyučujícím (doporučení je určitě zkonzultovat co máte v plánu), pokud si nejste jistí nebo nemáte nápady jak to pojmout.
Každý člen dvojice je hodnocen také známkou podle následujících kritérií:
- Aktivní účast na výstupu
- Srozumitelnost shrnutí
- Týmová práce
- * Fyzikální správnost
- * Provedení experimentu
Význam a účely těchto výstupů
- Shrnutí probrané látky za předchozí týden, předchozí hodinu nebo předchozího tématu
- Spolupráce ve dvojici
- Procvičení ústního projevu a prezentace
- Rozeznání těch podstatných informací z minulého týdne
- Zjištění, zda tomu rozumíme natolik, abychom to mohli vysvětlit
- Provedení vlastního experimentu
- ...
Písemné zkoušení
Informace ke každé písemné práci budou zveřejněny vždy nejpozději dva týdny před písemnou prací. U všech písemných prací je možné používat matematicko-fyzikální tabulky a kalkulátor - školní (je k dispozici k zapůjčení) nebo vlastní (kalkulátor v mobilním zařízení je povolen jen, pokud se písemná práce píše na mobilním zařízení). Písemné práce jsou časově neomezené, maximální doba je 40 minut (průměrná doba je 20 minut).
AKTUALITY
1. POLOLETÍ
Příprava na výuku
06. 09. 2024 | Přinést si sešit 545/565 (A5 čtverečkovaný s 40/60-ti listy)
09. 09. 2024 | Pro skupiny, které jsem během předchozí vyučovací hodiny nestihl obejít: zaslat emailem fotku vašeho řešení - rozdělení tvrzení na pravda a nepravda, popřípadě do skupiny nevíme
13. 09. 2024 | Snažíme se vysvětlit experiment, který proběhl v závěru vyučovací hodiny v pondělí (09. 09. 2024) - ten, který jsme popsali v osmi bodech a mění se v něm chování hliníkového lístečku
27. 09. 2024 | Přinést si menší kovové předměty (třeba mince, příbor, klíče, ...)
04. 11. 2024 | Procvičit si úlohy na převody jednotek v aplikace Actionbound (odkaz zde), abychom věděli, zda je potřeba se tím zabývat nebo to máte zvládnuté z minulých ročníků. Pokud úlohy vyplní alespoň 75 % třídy nebudeme převody testovat při výuce.
- Aktuálně: 78,5 % (aktualizováno v 23:00)
- Každému co nejdříve projdu a okomentuje jeho bound. Komentář zašlu emailem společně se vzorovým řešením, pokud více žákům nebude něco jasné, podíváme se na to společně jinak můžete individuálně kdykoli přijít.
- Vzorové řešení zde
15. 11. 2024 | Přinést si matematicko-fyzikální tabulky
K výuce
18. 10. 2024 | Laboratorní práce - Jednoduchý elektrický obvod
- Laboratorní práce není nutné doplňovat v případě nepřítomnosti, ale vzhledem k tomu, že téměř celé první pololetí je praktického charakteru, pokud budete chtít můžete si ji doplnit v hodině, při které vám zbyde volný čas
8. 11. 2024 | Sbírka úloh - spojování rezistorů; Ohmův zákon; Kirchhoffovy zákony; elektrický výkon, tepelné účinky a účinnost elektrického zařízení; teplotní závislost elektrického odporu
- Zadání úloh z výuky, které slouží k procvičení - podobné úlohy mohou být v písemné práci
- Pokud jsme v hodině začali řešit úlohy z daného tématu, můžete si zbytek v daném tématu dopočítat doma, během výuky na ně už nebude vyhrazen čas
- Pokud jsme v hodině nezačali řešit úlohy z daného tématu, neřešte je
- Úlohy označené * není potřeba řešit (pokud vám nezbyl čas), jsou určeny pro žáky, kteří jsou rychlejší nebo chtějí složitější úlohy; úlohy tohoto typu nebudou v písemné práci
- Úlohy označené ** jsou nadměrně náročné a není potřeba je řešit, buď propojují více oblastí fyziky nebo vyžadují složitější aparáty matematiky, které neznáte; úlohy tohoto typu nebudou v písemné práci
- Téma teplotní závislost elektrického odporu je rozšířené, z tohoto tématu se neočekává žádná znalost
- Zatím jsme prošli témata: spojování rezistorů, Ohmův zákon, Kirchhoffovy zákony, elektrický výkon a tepelné účinky
- Soubor k dispozici zde
15. 11. 2024 | Úlohy k procvičení řešení elektrických obvodů
- Kombinuje spojování rezistorů, Ohmův zákon a Kirchhoffovy zákony
- Typické úlohy, které mohou být v písemné práci
- Určeno pro žáky, kteří si chtějí ověřit, že úlohy zvládají, potřebují jich vyřešit více a nebo chyběli na výuce
- Soubor obsahuje zadání, výsledky, ale i komentované řešení včetně alternativních postupů
- Soubor k dispozici zde
18. 11. 2024 | Spotřeba elektrické energie některých zařízení
- Pokud jste si při výuce nenačetli QR kód a neprošli si pro přehled a zajímavost spotřebu elektrické energie některých spotřebičů, můžete si to projít zde
1 | Elektrické obvody (02. 12. 2024 - jste odhlasovali na 82,6 %)
- Podmínky elektrického proudu v elektrickém obvodu
- Vlastnosti elektrického vodiče a nevodiče
- Řešení elektrických obvodů – početně, popis funkce (slovy a tabulkou), schématické znázornění (čtení a překreslování)
- Měření elektrických veličin
- Ohmův zákon (význam + aplikace)
- Aplikace Kirchhoffových zákonů
- Celkový elektrický odpor více rezistorů
- Elektrický výkon a práce
- Pomůcky: kalkulačka (budou k dispozici, ale můžete používat svou), matematicko-fyzikální tabulky (pokud si je donesete)
- Nezahrnuje: vlastnosti elektrického náboje, elektrostatická indukce, polarizace dielektrika, realizace elektrického obvodu, návrh obvodu podle funkce
Dobrovolné domácí úkoly
Úkoly 0.1 a 0.2 jsou alternativní, takže za každé pololetí můžete získat známku jen z jednoho z nich
Seznam zadaných úkolů:
0.1 | Doporučení audiovizuálního záznamu z fyziky
0.2 | Zpracování anotace vzdělávacího videa
I.1 | Výroba magnetické hračky
I.2 | Myšlenková mapa elektrostatiky
I.3 | Zapojení
I.4 | Pojistky a jističe
I.5 | Spotřeba elektrické energie
0.1 | Doporučení audiovizuálního záznamu z fyziky
- Cílem úkolu je propojit volný čas na moderních zařízeních a výuku fyziky, rozvoj komunikačních dovedností - doporučit vrstevníkovi zdroj informací, rozvoj dovedností s digitálními technologiemi, rozvoj práce s informačními zdroji
- Pokud najdete nebo náhodou narazíte na nějaké video z fyziky nebo jakékoli aplikované fyziky (elektrotechnika, kosmonautika, automechanika, letectví, biomechanika, …) a splňuje následující kritéria, a navíc ho doplníte poznámkami, tak můžete jednoduše splnit úkol
- Jako splněný úkol neuznávám záznamy, které jsme společně shlédli nebo si doporučili v rámci výuky fyziky nebo informatiky (výjimkou je, pokud ho doporučíte dříve)
- Doporučujte pouze video, které si myslíte, že by vaše spolužáky mohlo zaujmout, a které kdyby vám někdo nabídl, tak si ho sami pustíte
- Kratší časová délka zhruba v řádech sekund, minut, maximálně 25 minut (žádné hodinové nebo dvouhodinové dokumenty; reels videa, která mají několik sekund uznám, pokud budou mít kvalitní zpracování)
- Video může pocházet z jakéhokoli legálního (viz předmět informatika) a mládeži přístupného zdroje (klidně i ze sociálních sítí – jak z nich dostat video vám poradím, když přijdete)
- Video mi nejprve ukažte ve škole, například v mobilu nebo zašlete emailem, abych vám ho schválil (kvůli dodržení formátu nebo fyzikální správnosti), teprve poté shromažďujte informace o videu dohromady
- Co musíte k videu dodat?
- oficiální název videa (pokud ho má, když ne, tak ho vymyslete)
- zdroj – například přesný url odkaz
- časová délka videa
- co zajímavého by na tomto videu mohlo vaše spolužáky zaujmout (1 až 3 souvětí)
- Při jaké příležitosti jste na video narazili (zda o něm víte dlouho, vyhledávali jste videa nebo náhodně – stačí jedna věta)
- Při jakýchkoliv technických potížích nebo nejasnému zadání přijďte nebo napište
- Zpracovaný úkol vzhledem k povaze je nejlepší zasílat emailem, ale je možné po domluvě i jinak
- Videa budou opravdu sloužit jako dobrovolný materiál pro vaše spolužáky, bude vytvořená složka, kde budou videa nahrána!
- Úkol je alternativou k úkolu 0.2, takže za každé pololetí můžete získat známku jen z jednoho z nich
- Úkol je časově neomezený a může být vypracován na každé pololetí znovu s jiným záznamem
0.2 | Zpracování anotace vzdělávacího videa
- Cílem úkolu je rozšířit si znalosti fyziky v aplikacích různých technologií, rozvoj práce s informačními zdroji
- Z fyzikálního pohledu se jedná o úkol rozšířený, protože se zaměřuje na složitější aplikace fyziky, které jsou ale běžnou součástí dnešních technologií, proto si myslím, že jsou zajímavé a vhodné. Některé fyzikální části ve videích budete znát, ale určitě narazíte i na části, které neznáte a jsou rozšířené.
- U videa doporučuji mít zapnuté české titulky kvůli některým pojmům. Pokud si chcete rozšířit slovní zásobu v anglickém jazyce, zapněte si titulky anglické, setkáte se ale s mnoha novými odbornými slovíčky, které se někdy používají pouze ve fyzice. Pokud máte v oblibě více anglický jazyk než fyziku, určitě si je zapněte, video pro vás bude zajímavější.
- Velmi náročná videa jsou označena oranžově, tam se vyskytuje více obtížných myšlenek a pojmů spíše středoškolské fyziky, doporučuji jen velkým fanouškům fyziky
- Vyberte si jedno vzdělávací video ze seznamu (všechna videa mají do 10ti minut, vybírejte podle tématu) a sepište informace k videu
- Kde je hranice nanosvěta – https://youtu.be/J15B8ce_BBo?si=6xl6Itv9gOg9Gfio
Vypište oblasti nanotechnologie, jsou tyto oblasti současné nebo je to teprve budoucnost lidstva? - LASER - https://youtu.be/PdGw_j5OQLI?si=fsvyJI8xPl4QSLQI
K videu není zadán úkol, protože se jedná o náročnější video. - Srážky kosmických těles se Zemí - https://youtu.be/GLQ7shLNnsI?si=TC05f-4I5jLKfdTe
Jaké metody mohou chránit lidi na Zemi před srážkou? - Skladování energie - https://youtu.be/utAwU1ww_7s?si=cg6-mXL8Hf8x70Kr
Proč se energie neuchovává rozkladem vody na kyslík a vodík? - Chytré materiály - https://youtu.be/ohYPjMVIxZk?si=xPGXNm2QWNow8CPv
Jaký předmět z chytrého materiálu si můžete snadno a levně koupit domů? - Superpočítače - https://youtu.be/vAyI26AZ0_Q?si=MNCh4zgetz6TKj-6
Vyhledejte na internetu rychlost nejrychlejšího superpočítače na světě pro rok 2024, uveďte zdroj. - Auta na vodíkový pohon - https://youtu.be/PNYRkJfckmk?si=VefcRk6VEaOt_aPb
Vyhledejte na internetu, kolik je vodíkových čerpacích stanic v ČR pro rok 2023 nebo 2024. - O tlaku a síle kolem nás - https://youtu.be/aP3pdZJNDdI?si=l4cruHePEItReBCr
K videu není zadán úkol, protože se jedná o náročnější video.
- Kde je hranice nanosvěta – https://youtu.be/J15B8ce_BBo?si=6xl6Itv9gOg9Gfio
- Co musíte k videu dodat?
- oficiální název videa, autor videa (stačí zdrojový kanál), datum vydání videa
- popište obsah videa pomocí 3 až 5 souvětí
- jaká informace vás ve videu nejvíce zaujala (na tuto otázku nelze odpovědět „žádná“)
- splňte úkol, který je u daného videa zadán
- vypište všechna slova, které se ve videu vyskytly a nevíte co znamenají nebo jste jejich významu neporozuměli
- Úkol je alternativou k úkolu 0.1, takže za každé pololetí můžete získat známku jen z jednoho z nich
- Úkol je časově neomezený a může být vypracován na každé pololetí znovu s jiným záznamem
I.1 | Výroba magnetické hračky
- Úkol je určen k praktickému zopakování vlastností magnetů, rozvoji kreativního a abstraktního myšlení, rozvoji schopnosti projektovat, rozvoji nebo procvičení psychomotorických (manuálních) dovedností
- Vyrobte hračku nebo nějaký mechanismus využívající magnetismus
- Přineste ji ukázat do školy nebo ji nafoťte a zašlete emailem
- Pokud máte příliš velký nápad na jednoho člověka, vyrobte ho ve skupině
- Magnety lze koupit třeba zde https://www.unimagnet.cz/
- Úkol je časově neomezený
I.2 | Myšlenková mapa elektrostatiky
- Úkol je určen k souhrnnému zopakování a nadhledu elektrostatiky, rozvoji kreativního myšlení, rozvoji estetického vnímání, rozvoji nebo procvičení psychomotorických (manuálních) dovedností
- Vytvořte myšlenkovou mapu o elektrostatice buď fyzicky na formát A3 a větší nebo elektronicky
- Význam myšlenkové mapy, jak může vypadat a konkrétní aplikace pro tvorbu elektronických map – viz předmět informatika
- Mapa by měla přehledně strukturovat veškeré zákony, vlastnosti a pojmy z elektrostatiky a ideálně i s uvedenými konkrétními experimenty
- Důležité je graficky estetické zpracování, jednoduchost, nápaditost a správnost předávaných informací
- Zkuste použít nevšední a kreativní techniky – trojrozměrné objekty, interaktivní objekty, tematické motivy, uvést pojmy v jiném jazyce, FAQ, …
- Úkol je časově neomezený
- Jedná se o rozšířenou problémovou úlohu jejíž cílem je rozvíjet logické a abstraktní myšlení
- Vymyslete zapojení elektrického obvodu (zakreslete schématem), který obsahuje 1× elektrický zdroj, 1× žárovku, 2× přepínač a libovolný počet vodičů, uzlů a větví
- Funkce obvodu musí být taková, že když jedním přepínačem žárovku rozsvítím, tak druhým ji mohu zhasnout a naopak, zároveň ale mohu žárovku rozsvítit i zhasnout stejným přepínačem (a to platí pro oba)
- Úkol řešte nejdříve samostatně, až když by se vám schéma nedařilo vymyslet, pracujte ve více lidech (kteří ho samostatně také nevymysleli)
- Pokud myslíte, že potřebujete s úkolem pomoct, přijďte s vašimi nápady a pokusím se vás navést
- Pokud si schématem elektrického obvodu nebudete jistí, můžete si reálný elektrický obvod zapojit ve škole a ověřit
- Úkol je časově omezen do 2. 12. 2024, protože s ním budeme pracovat ve výuce
- Cíl úkolu je zřejmý, abyste se dozvěděli o poloze a funkci jističů ve vaší domácnosti – odevzdání vyučujícímu je jen formální část
- Najděte ve své domácnosti všechny pojistky a jističe (pokud jich máte více třeba hlavní a vedlejší)
- Pořiďte fotografii ochranného zařízení, popište ho, okomentujte (které, co jistí)
- Zjistěte, jak byste jističe měli v případě jakéhokoliv problému s elektřinou vypnout (můžete také zjistit jakou mají hodnotu)
- Zakreslete místo jističů do půdorysu vaší domácnosti (může to být jen náčrtek bez měřítka, důležitá je poloha jističů)
- Nasbírané informace ideálně zašlete emailem, ale můžete také odevzdávat fyzicky ve škole, případně odevzdat fyzicky jen půdorys a fotky jističů jen ukázat v mobilním zařízení (přesto budu radši, když pak stejně fotky zašlete emailem)
- Úkol je časově neomezený
I.5 | Spotřeba elektrické energie
- Cílem úkolu je získat povědomí o aktuální ceně elektrické energie, spotřebě domácích spotřebičů a kde je najít, rozvoj práce s informačními zdroji, aplikovat matematiku a známé vztahy z fyziky pro praktické finanční účely
- Vypočítejte kolik korun českých zaplatíte za elektrickou energii, kterou spotřebuje vámi zvolený spotřebič za jeden den
- Kdybyste jeden den tento spotřebič nepoužívali, co byste si za tuto uspořenou částku koupili? (uveďte, kde koupit, v případě internetového obchodu i hypertextový odkaz)
- Spotřebovaná elektrická energie je v tomto smyslu to samé jako vykonaná elektrická práce spotřebičem
- Spotřebu elektrické energie daného spotřebiče lze vyhledat v technické dokumentaci nebo v některých případech přímo na něm
- Pozor u každého spotřebiče může být uvedena spotřeba za různé období (hodinu, den, měsíc, rok) je nutné zkontrolovat a případně přepočítat
- Vhodným spotřebičem může být například lednička, pračka, displeje, žárovky a svítidla; lze použít i spotřebič z eshopu (i když daný spotřebič nevlastníte), ale je nutné doplnit zdroj – název nebo kód produktu a hypertextový odkaz přímo na produkt (výhodou je snadno dostupná technická dokumentace)
- Cenu elektrické energie můžete použít stejnou jako máte v domácnosti (ideální varianta, zjistíte, jak je to u vás doma), případně lze použít i jinou z internetového zdroje, ale musí být aktuální z roku 2024 a je nutné doplnit zdroj – název webové stránky a hypertextový odkaz
- V úkolu se očekává formální výpočet, tedy označení jednotlivých veličin, převod jednotek, zapsání výpočtu vzorcem a dosazení konkrétních hodnot i s jednotkami; při výpočtu zaokrouhlujte jen výsledek a jen když je to nutné na dvě platné desetinné cifry
- Odevzdávat můžete elektronicky e-mailem nebo v papírové formě ve škole
- Úkol je časově neomezený
1 | Fyzikální olympiáda
- Témata úloh: mechanika (pohyby, síly, práce, výkon, energie, páka, kladka), tlak v kapalinách a plynech, Archimédův zákon, optika (jen geometrická řešení, odraz a lom); termika (výměna tepla, teplo a práce, změny skupenství), elektřina (stejnosměrný proud, obvody, práce a výkon elektrického proudu, spojování rezistorů)
- Zadání zde
- Vyřešte 5 úloh z 12 do 21. 02. 2025
- V případě zájmu o konzultaci k zadaným úlohám přijďte
2 | Výfuk - probíhá 2. série
- Během školního roku se postupně zveřejňují zadání šesti sérií. Zapojit se můžete kdykoliv, do kterékoli série, třeba jen na ty série, kdy budete mít dostatek volného času.
- Témata úloh: každá série obsahuje pět úloh z různých oblastí fyziky, jeden problém týkající se odborného textu a jeden zábavný experiment
- Úlohy můžete řešit kdykoli máte volný čas a k řešením úloh můžete využít potřebné pomůcky – matematicko-fyzikální tabulky, internetové tabulky
- Úlohy nemusíte vyřešit všechny, podle počtu řešených úloh se ale odvíjí vaše celkové umístění
- Kromě procvičení a rozšíření znalostí z fyziky můžete vyhrát hmotné ceny nebo účast na akcích organizace – dvě fyzikální setkání a letní tábor (obsahuje zajímavé exkurze, přednášky, hry, výlety a zážitky)
- Pokud máte zájem se zúčastnit přijďte a řekneme si více informací nebo je můžete najít na webových stránkách organizace - https://vyfuk.org/
- V případě zájmu o konzultaci k zadaným úlohám přijďte
- Zadání druhé série (https://vyfuk.org/ulohy/zadani), odevzdání organizaci do 25. 11. 2024 20:00